Blogger Layouts

Thursday, 26 May 2011

KAU TU YANG CAPUB SETAN!!!!!!!!

Perghhh...!!dasar mulot longkang ko an?????ko ber 2 laaaa bodohhhh....jgn nk ingat diri sndiri je btol  sengalll!!!ohhh ak pon x hingin laaa kawan dngan orang OTAK SINGKAT macam ko!!!!slalu buat ak mncarut la ko ni!!!masalah e...kalau ktue je asyik nk suroh penolong mati la akuuuuuuuu!!!!ko tngok klas 2 sape yang uruskan la cantik!!!!ak kan???????xkan nk surohh budak diam pon keje ak....hadoiiiiiiiiiiiiii!!!KO 2 YAANG CAPUB!!!!bende kecik pon nk heboh2 kan sampai ke blog bagai!!manusie ke binatang ko ni???sampai nk bukak pintu nerake la bagaiii...slame ni ka x penah pon anggap ko kawan..macam nisak cakap kan,,,dah ludah x yah jilat balik..ak pon dari dulu dah ludah..malas nk jilat...buang mase je kawan ngan "orang capub ni"....ko lg 1 mina sengal baju singkat...,malas nk cakap la nme...sbb takot die lbieh "capub plak"....siap nk bukak pintu nerake la bagai..heiii ko yang masok dulu la minah...mulot mcm cibaii..bg tazkirah tapi buat orang sakit hati...hahahahaha...dasar mulot xdak insurans.....eeeeeeeeee..kalau ak dapat muke korang bedue mmg ak pial2 mulot korang bedue!!!bak kate kawan aku kan???lbeh baik  cakap terus daripade hipokrittt.....ko mANUSIE YANG AKN MNJAHANAM KAN DUNIE..BUAT PERATURAN SNDIRI!!!!SESUKE ATY JE NK MASOK KAN ORANG KE NERAKE!!!!NME JE PAKAI TUDUNG LABUH TAPIIIIIIIIIIIIIIIII..........................MUKE CNTIK(CNTIK KE??)TAPI ATY BUSUK MCM LONGKANG...PIIIIIIIIIIIIIIRAHHHHHHHHHHHH

0 comments: